مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 22:262019-10-22سياسي

تأکید رییس کل دادگستری استان بر مبارزه جدی و قاطعانه با مفاسد


رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به لزوم اتخاذ تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در برخورد با جرائم و تخلفات گفت: در صورتی که تذکرات و هشدارها در برخورد با فساد میسر نشود با هرگونه موارد تخلف قاطعانه برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دادگستری اردبیل، ناصر عتباتب در نشست با مسؤولان و بازرسان اداره کل بازرسی استان به منظور تبیین اهداف و بررسی نحوه ورود و برخورد سازمان بازرسی با جرائم و تخلفات که در محل سازمان بازرسی کل استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بی شک کسب موفقیت در انجام امور زمانی محقق خواهد شد که مردم احساس کنند در جامعه فسادستیزی، مبارزه با رانت، رشوه و اختلاس به معنای واقعی وجود دارد و مردم  به طور ملموس این برخوردها را بیینند.

وی با اشاره به لزوم اتخاذ تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در برخورد با جرائم و تخلفات گفت: در صورتی که تذکرات و هشدارها در برخورد با فساد میسر نشود با هرگونه موارد تخلف قاطعانه برخورد می شود و در صورت مشاهده هرگونه سوء استفاده شخصی و فردی تعقیب کیفری در دستور کار قرار می گیرد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به امیدواری ایجاد شده فزاینده در کشور پس از مدیریت جدید در دستگاه قضایی بیان کرد: باید این امیدواری تقویت شده و ارتقاء یابد و مسلماً بخشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس کل دادگستری استان بر مبارزه جدی و قاطعانه با مفاسد

تأکید رییس کل دادگستری استان بر مبارزه جدی و قاطعانه با مفاسد