مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 14:382019-10-22اقتصادي

تأمین سوخت کم سولفور کشتی در داخل


مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: وزارت نفت برای تأمین سوخت کم سولفور از منابع داخلی، برای ناوگان ملی قول های عملیاتی داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمدرضا مدرس خیابانی، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امکان تأمین سوخت کم سولفور کشتی ها از داخل کشور فراهم شده است، گفت: تأمین منافع نظام اسلامی و همه ذی نفعان به همراه شفاف سازی حداکثری، از جمله اهداف کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: با تلاش برای شفاف سازی، اصلاح ساختارهای اداری و مالی به منظور کنترل هر چه بیشتر هزینه ها و افزایش بهره وری در دستور کار کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد؛ ضمن اینکه تأمین منافع نظام جمهوری اسلامی و همه ذی نفعان به همراه شفاف سازی حداکثری و گزارشگری به موقع اقدامات از جمله اهداف کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است.

مدرس خیابانی با اشاره به قانون الزامی شدن استفاده از سوخت کم سولفور که از دی ماه امسال و به دستور سازمان جهانی دریانوردی (IMO) برای تمام شناورها در جهان اجرایی می شود، تصریح کرد: اجرای این قانون چالش مهمی پیشِ روی ناوگان ملی ایجاد می کرد که در مذاکرات انجام شده با دستگاه های ذیربط و بویژه وزارت نفت، امیدواریم این نوع سوخت در موعد مقرر به دست ما برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین سوخت کم سولفور کشتی در داخل

تأمین سوخت کم سولفور کشتی در داخل