مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 12:212019-10-22حوادث

7 سارق معتاد در سمنان دستگیر شدند/ اعتراف به 40 فقره سرقت


فرمانده انتظامی استان سمنان ریشه 70 درصد سرقت های خرد را اعتیاد اعلام کرد و گفت: هفت سارق معتاد عضو باند سرقت محتویات داخل خودرو در سمنان دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عبدالله حسنی بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهر سمنان موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت، ابراز داشت: در بررسی های اولیه پلیس رد پای سارقان سابقه دار کشف و مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه با هوشیاری نیروی انتظامی سارق جوانی در اقدامات ضربتی دستگیر شد، افزود: این فرد در بازجویی های اولیه به همدستی با پنج نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه این افراد در 40 فقره سرقت محتویات داخل خودرو مشارکت داشتند، ابراز داشت: پرونده این افراد برای شناسایی و دستگیری مال خر پرونده و کشف اموال سرقتی در جریان است.

حسنی ضمن بیان اینکه اعتیاد عامل 70 درصد سرقت ها را تشکیل می دهد، اضافه کرد: از شهروندان تقاضا می شود اموال خود را در معرض دید سارقان قرار ندهند و خودرو خود را در محل امن پارک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 سارق معتاد در سمنان دستگیر شدند/ اعتراف به 40 فقره سرقت

7 سارق معتاد در سمنان دستگیر شدند/ اعتراف به 40 فقره سرقت