مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 11:172019-10-22ورزشي

نیازمند ترویج اخلاق مداری در ورزش های رزمی هستیم


مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه خواستار ترویج اخلاق مداری میان ورزشکاران ورزش های رزمی استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صابر رحیمی در مجمع انتخابات هیات ورزش های رزمی استان کرمانشاه که امروز(30 مهر) با حضور سرپرست فدراسیون برگزار شد، با بیان اینکه ورزش های رزمی کرمانشاه در چندسال گذشته رشد خوبی داشته، اظهار کرد: برای ارتقاء بیش از پیش این ورزش در استان باید کلاس های داوری و مربیگری را بویژه در شهرستان ها بصورت مستمر برگزار کنیم.

وی همچنین خواستار ترویج اخلاق مداری میان ورزشکاران ورزش های رزمی استان شد و گفت: گاها مسائلی در ورزش های رزمی استان رخ می دهد که باید موشکافی کنیم و بررسی شود که به چه علت است و با افراد خاطی نیز برخورد و افراد اخلاق گرا نیز تشویق شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه از حضور 365 ورزشکار کرمانشاهی در اردوی تیم های ملی مختلف خبر داد و گفت: چندین تیم از استان کرمانشاه نیز در حال حاضر در لیگ های کشوری حضور دارند که نشان از توانمندی ورزش استان است.

جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این مجمع با بیان اینکه هیات ورزش های رزمی خاستگاه بخش اعظمی از ورزشکاران سازمان یافته استان است، اظهار کرد: در حال حاضر سبک های زیادی در این هیات وجود دارد که باید اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند ترویج اخلاق مداری در ورزش های رزمی هستیم

نیازمند ترویج اخلاق مداری در ورزش های رزمی هستیم