مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 10:402019-10-22فرهنگي

شمارش معکوس برای برگزاری یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های «داوینچی»


موزه لوور فرانسه که خانه تابلو نقاشی « مونالیزا» است درحالی برای برگزاری یکی از بزرگ ترین نمایشگاه آثار هنری «لئوناردو داوینچی» آماده می شود که حضور گران ترین نقاشی جهان یعنی «سالواتور موندی» در این نمایشگاه هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

- شمارش معکوس برای برگزاری یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های داوینچی موزه لوور فرانسه که خانه تابلو نقاشی مونالیزا است درحالی برای برگزاری یکی از بزرگ ترین نمایشگاه آثار هنری لئوناردو داوینچی آماده می شود که حضور گران ترین نقاشی جهان یعنی سالواتور موندی در این نمایشگاه هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از رویترز، موزه لوور فرانسه بیش از 160 تابلو نقاشی، مجسمه، نامه و طراحی های لئوناردو داونیچی را برای برگزاری نمایشگاهی به مناسبت پانصدمین سالروز درگذشت این استاد چیره دست رنسانس جمع آوری کرده است.

در ماه های اخیر مسئله حاضر نبودن تابلو نقاشی سالواتور موندی منسوب به داونیچی در نمایشگاه بزرگ موزه لوور به دلیل شک و تردیدهایی درباره صحت اصالتش مطرح شد، اما رسانه های مختلف اخیرا احتمال نمایش این اثر در نمایشگاه بزرگداشت پانصدمین سالروز درگذشت این هنرمند را بار دیگر مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای برگزاری یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های «داوینچی»

شمارش معکوس برای برگزاری یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های «داوینچی»