مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:532019-10-22سياسي

تمام زیرساخت ها برای آغاز به کار فرودگاه سرخس مهیاست


مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی در بازدید از فرودگاه الماس سرخس گفت: تمام زیرساخت ها برای آغاز به کار فرودگاه منطقه ویژه اقتصادی سرخس مهیاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، محمدباقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی، مهدی استادی معاون عملیات هوانوردی فرودگاه های استان و مجتبی نظاکتی رییس فرودگاه سرخس با رویکرد عملیاتی کردن مجدد فرودگاه و رفع نواقص و معایب موجود در آن، از بخش های مختلف فرودگاه شامل برج مراقبت، سالن های انتظار، باند بزرگ فرودگاه، ساختمان ایمنی زمینی و حفاظت و همچنین ساختمان NDB(مرکز راهبردی فرودگاه سرخس) دیدن کردند.

قاسم زاده با تأکید بر اینکه سرخس بزرگترین منطقه اتصال شرق به غرب کشور است، افزود: با توجه به بازدید صورت گرفته از فرودگاه سرخس، می توان گفت تمام زیرساخت ها برای عملیاتی شدن فرودگاه سرخس فراهم است.

وی ادامه داد: این فرودگاه دارای امکانات بسیار خوبی است و باید از آن ها در راستای رفاه حال مردم و سرمایه گذارانی که در سرخس و منطقه ویژه فعال هستند، استفاده شود.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی درباره باند فرودگاه الماس سرخس هم گفت: امکانات بسیار خوبی در ساختمان NDD(ناوبری) فرودگاه نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام زیرساخت ها برای آغاز به کار فرودگاه سرخس مهیاست

تمام زیرساخت ها برای آغاز به کار فرودگاه سرخس مهیاست