مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:352019-10-22اقتصادي

نخستین کارخانه مونتاژ و تولید خودرو سواری گیلان


خودروی سواری SUV تولید منطقه آزاد انزلی ، سال آینده وارد بازار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ سرپرست منطقه آزاد انزلی در نشستی در این سازمان گفت : قرار است نخستین کارخانه مونتاژ خودروسواری گیلان با 10 هزار مترمربع زیر بنا ، در فضای پسکرانه مجتمع بندری کاسپین احداث شود.

رضا مسرور با بیان اینکه بخش خصوصی برای تجهیز کارخانه و خرید ماشین آلات مونتاژ 50 میلیارد تومان سرمایه گذاری می کند افزود : 150 میلیارد تومان سرمایه در گردش هم برای خرید و ورود قطعات از کشورهای چین و ژاپن در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد : شرکت سرمایه گذار کاسپین موتور یاران در مرحله نخست تولید در این کارخانه 12 هزار خودرو سواری که با بنزین و برق کار می کنند تولید خواهد کرد.

سرپرست منطقه آزاد انزلی گفت : در این مرحله برای 200 نفر به صورت مستقیم و 600 نفر در حوزه هایی چون خدمات پس از فروش به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

رضا مسرور افزود : نخستین محصول تولیدی - آزمایشی این کارخانه ، خودرو سواری شاستی بلند SUV پس از اخذ مجوزهای لازم و نصب خطوط تولید ، بهار سال آینده وارد بازار خواهد شد.

وی اضافه کرد : براساس توافقات صورت گرفته ، 20 درصد خودروهای تولیدی کارخانه منطقه آزاد انزلی به روسیه ، سوریه ، عراق ، جمهوری آذربایجان ، اوکراین و کشورهای حاشیه دریای خزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کارخانه مونتاژ و تولید خودرو سواری گیلان

نخستین کارخانه مونتاژ و تولید خودرو سواری گیلان