مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:322019-10-22اقتصادي

پروانه سرمایه گذاران در منطقه ویژه «پیام» برای سه سال تمدید می شود


پروانه سرمایه گذاران در منطقه ویژه پیام برای سه سال تمدید می شود مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز گفت: یکی از امکان هایی که برای سرمایه گذاران منطقه در نظر گرفته ایم تمدید پروانه آن ها به مدت سه سال است که پیش از این به مدت یک سال بوده است.

نادر ثناگومطلق در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز، با اشاره به اینکه حرکت به سمت درآمدزایی پایدار با هزینه کرد کارا جزو اولویت های تدوین بودجه در سال آتی خواهد بود، اظهار داشت: در نظر داریم بسترها و زیرساخت های لازم را برای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی پیام فراهم و در امور اداری تسهیلاتی را مهیا کنیم.

وی همچنین در خصوص حذف فرآیندهای غیرضروری به الکترونیکی شدن و تسهیل در فرآیند جذب سرمایه گذاران اشاره کرد و ادامه داد: با راه اندازی مستقیم مدیریت میزکار، امکان پیگیری روزانه و کاهش زمان اداری برای سرمایه گذاری در پیام مهیا شده است.

یکی از امکان هایی که برای سرمایه گذاران منطقه در نظر گرفته ایم تمدید پروانه آن ها به مدت سه سال است که پیش از این به مدت یک سال بوده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام از حذف استعلام های دست و پاگیر برای صدور و تمدید مجوزها و پروانه های بهره برداری در منطقه خبر داد و مطرح کرد: با پیگیری های صورت گرفته و استناد به قانون و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه سرمایه گذاران در منطقه ویژه «پیام» برای سه سال تمدید می شود

پروانه سرمایه گذاران در منطقه ویژه «پیام» برای سه سال تمدید می شود