مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:252019-10-22سياسي

اهمیت بالای قدرت آفرینی و تولید اقتدار دریایی


قدرت آفرینی و تولید اقتدار دریایی همسو با سایر مؤلفه های دفاعی در عرصه زمینی و هوایی و الکترونیک از اهمیت بسزایی برخوردار است.

- به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع دریایی، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در بازدید از رده های صنایع دریایی وزارت دفاع، رسیدن به فناوری های پیشرفته و پیچیده در عرصه پیشرانه و موتور را از دستاورد های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع بر شمرد و اظهار داشت: حرکت در لبه فناوری و تطبیق تولیدات در سطح استاندارد های پذیرفته شده بین المللی مهمترین شاخص تولید محصولات دریایی در وزارت دفاع است.

وزیر دفاع با اشاره به موقعیت ژئوپولیتیک جمهوری اسلامی ایران و اهمیت آب های آزاد در ایران، افزود: قدرت آفرینی و تولید اقتدار دریایی همسو با سایر مؤلفه های دفاعی در عرصه زمینی و هوایی و الکترونیک از اهمیت بسزایی برخوردار است.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به طرح شکست خورده دشمن مبنی بر ائتلاف دریایی خاطرنشان کرد: ما امروز به نقطه ای از بازدارندگی در تمامی حوزه های رزم رسیده ایم که بحمدالله گزندی کشور ما را تهدید نمی کند؛ اما این موضوع هشداری است که ما ساز و کار توسعه امنیت در حوزه دریا را با اهتمام بیشتری دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت بالای قدرت آفرینی و تولید اقتدار دریایی

اهمیت بالای قدرت آفرینی و تولید اقتدار دریایی