مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:352019-10-22سياسي

کارگران هفت تپه شاکی خصوصی داشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو درباره نحوه دستگیری کارگران هفت تپه گفت: - سخنگوی قوه قضاییه گفت:کارگران بازداشتی هفت تپه شاکی خصوصی داشتند و دلیل دستگیری نیز این موضوع بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو درباره نحوه دستگیری کارگران هفت تپه گفت: این خبر از اساس کذب است و این دسته از کارگران شاکی خصوصی داشتند.

اسماعیلی تصریح کرد:این افراد مدافع حقوق کارگران نبودند و کسانی بودند که جلوی خط تولید را گرفتند که کار نکند و مدیران شرکت علیه اینها شکایت کردند.

وی بیان کرد:همه کارگران در فاصله کوتاهی با سپردن تامین، ازاد شدند اما باید بگویم تکلیف و وظیفه دفاع از کارگر و اشتغال و فعالیت است یا حمایت از چند نفری که بدنبال تعطیلی کارخانه هستند؟، مسوولان تکلیف را انجام دادند.

اسماعیلی درباره پاسخ قوه قضاییه عنوان کرد:روابط عمومی دادگستری پاسخ را داد که در همان روزنامه منتشر شد و دیگر رسانه ها می توانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: چگونه است که رسانه ها صحبت های متهم را می پذیرد و تیتر اول خودش می کند، اما پاسخ مراجع قضایی را خیر، در پاسخ مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران هفت تپه شاکی خصوصی داشتند

کارگران هفت تپه شاکی خصوصی داشتند