مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:282019-10-22پزشكي

اختتامیه پویش جهانی «کودک سالم »در مؤسسه محک برگزار شد


اختتامیه پویش جهانی کودک سالم با برگزاری کارگاه آموزشی پخت غذا با مواد اولیه تازه در مؤسسه محک و برای کودکان مبتلا به سرطان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،اختتامیه پویش جهانی کودک سالم با برگزاری کارگاه آموزشی پخت غذا با مواد اولیه تازه، در مؤسسه محک و برای کودکان مبتلا به سرطان برگزار شد.

محک همواره به تغذیه کودکان مبتلا به سرطان به عنوان یکی از اساسی ترین موارد در اثربخشی درمان توجه داشته و تاکنون با حضور سرآشپزهای بین المللی و نام های آشنای صنعت غذایی برنامه های متنوع آموزشی در محک برگزار شده است.

محمدرضا قاسمی، رییس هیأت مدیره انجمن خوراک و نوشیدنی ایران در خصوص برگزاری اختتامیه پویش جهانی کودک سالم، گفت:  انجمن جهانی سرآشپزان جهان با هدف آموزش تغذیه سالم به کودکان، فعالیت های گوناگونی را در سراسر جهان از 15 مهر آغاز کرده است که اختتامیه آن همزمان با 28 مهر، روز جهانی سرآشپز برگزارشد.

وی ادامه داد: انجمن خوراک و نوشیدنی ایران تصمیم گرفت با بهره گیری از ظرفیت های جامعه مدنی به خصوص محک که یکی از مورد اعتمادترین نهادهای مردم نهاد در حوزه کودکان است، نسبت به رشد و توسعه فرهنگ تغذیه سالم در این قشر اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه پویش جهانی «کودک سالم »در مؤسسه محک برگزار شد

اختتامیه پویش جهانی «کودک سالم »در مؤسسه محک برگزار شد