مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:222019-10-22اقتصادي

اجرای دو طرح بزرگ صنعتی ملایر 1000 نفر را شاغل می کند


معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: تمام تلاش مدیر ارشد استان ورود سرمایه گذاران به همدان است و در این زمینه رایزنی های مختلفی را در مرکز و با حضور نمایندگان مجلس داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدرت اله ولدی امروز در حاشیه دیدار با مدیرعامل شرکت ملارد شیر و یکی از کارشناسان ارشد شستا در ملایر، افزود: شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی توانسته در نقاط مختلف کشور پروژه های زیادی را به اتمام برساند و خدمات مناسبی را به مردم و به ویژه افراد تحت پوشش ارائه دهد.

وی با بیان اینکه با تلاش ها و پیگیری های استاندار همدان، دو پروژه بزرگ توسط شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در ملایر انجام می شود، اظهار کرد: ما نیز در ملایر دست سرمایه گذاران و بخش خصوصی را به گرمی می فشاریم و آماده همکاری لازم هستیم.

ولدی با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه دامداری 6000 رأسی در ملایر زمین های پیشنهادی درنظر گرفته شده است که پس از بررسی های اولیه قطعی می شود، بیان کرد: با اجرای این دو طرح با اعتباری افزون بر 700 میلیارد تومان حدود 1000 نفر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) برای اجرای دو طرح بزرگ سیلیکون متال و دامداری سنگین 6000 رأسی در ملایر هفت هزار میلیارد ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دو طرح بزرگ صنعتی ملایر 1000 نفر را شاغل می کند

اجرای دو طرح بزرگ صنعتی ملایر 1000 نفر را شاغل می کند