مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 07:582019-10-22ورزشي

حمایت از تصمیمات فدراسیون جودو در نامه به وزیر ورزش


روسای هیات های جودوی استانی با انتشار متنی خطاب به وزیر ورزش، در مواجهه با اتفاقات مسابقات جهانی ژاپن و تعلیق موقت از سوی فدراسیون جهانی، حمایت قاطع خود را از تصمیمات فدراسیون اعلام داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بعد از اتفاقات اخیر در رقابت های قهرمانی جهان 2019 ژاپن که منجر به تعلیق موقت فدراسیون جودوی ایران از سوی فدراسیون جهانی شد ، همچنین تخریب رسانه های معاند و جوسازی ها علیه فدراسیون جودو، روسای هیات های استانی با انتشار نامه ای خطاب به وزیر ورزش و جوانان، حمایت قاطع خود را از فدراسیون جودو و مواضع نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام داشتند .

در متن این بیانیه آمده است: ما روسای هیات های جودو استان های کشور با اعتقادی عمیق و راسخ به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که یادگار خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است، قاطعانه اعلام می داریم از موضع ریاست فدراسیون جودو که هم سو با مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان است دفاع می کنیم.

بدون تردید سناریوی از پیش تعیین شده توسط بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران در خصوص آقای سعید ملایی چیزی از ارزش های اعتقادی جامعه جودو به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کم نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تصمیمات فدراسیون جودو در نامه به وزیر ورزش

حمایت از تصمیمات فدراسیون جودو در نامه به وزیر ورزش