مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 07:582019-10-22سياسي

اجرای طرح های بدون پشتوانه بافت تاریخی میبد را دچار بحران می کند


فرماندار میبد بر اجرای طرح های فنی و کارشناسانه توسط شهرداری تاکید کرد و گفت: اجرای طرح های بدون پشتوانه بافت تاریخی میبد را دچار بحران می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین فلاح صبح امروز در نشست بررسی مسائل شهری و مشکلات عمران و زیباسازی میبد با حضور اعضای شورای شهر و شهردار میبد با ابراز خرسندی از تعامل شورا و شهرداری میبد در اجرای پروژه های بزرگ شهری اظهار داشت: این تعامل باید برای شهر و مردم منشأ تحولات بزرگ باشد.

وی تاکید کرد: برای جلب رضایت مردم در حوزه های مختلف، شورا و شهرداری باید هرگونه موانع و مشکلات را برطرف کرده و به سمت توسعه و عمران و آبادانی شهر پیش بروند.

فلاح، اجرای طرح های بدون پشتوانه فنی و کارشناسی در سطح شهر را خسارت بار خواند و تصریح کرد: برای شهر تاریخی میبد باید با نگاه فنی و کارشناسی و افق های بلند کار کرد زیرا اجرای طرح های بدون پشتوانه، بافت تاریخی میبد را دچار بحران می کند.

فرماندار میبد با اشاره به برخی مشکلات موجود در شهرستان میبد که برای حل آن نیاز به اعتبارات ملی یا اقداماتی فراتر از سطح شهرستان است، خاطرنشان کرد: بخشی از مسائل در استان و بخشی هم که نیاز به پیگیری در سطح کشور را دارد، دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های بدون پشتوانه بافت تاریخی میبد را دچار بحران می کند

اجرای طرح های بدون پشتوانه بافت تاریخی میبد را دچار بحران می کند