مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:502019-10-22سياسي

عدم شناخت روحانی از اهداف کلان ایران و آمریکا در سیاست خارجی


روحانی چون در 41 سال گذشته نتوانسته از اهداف کلان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا در سیاست خارجی به شناخت صحیحی برسد در مذاکرات هسته ای و استفاده از برگ های برنده مقاومت به نفع منافع ملی ناتوان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سهراب صلاحی استاد دانشگاه طی یادداشتی در واکنش به اظهارات روحانی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید نوشت: دکتر حسن روحانی در سخنان چهارشنبه خود در دانشگاه تهران گفت: 41 سال است ما هنوز به جواب روشن و قاطع در کشور نرسیدیم.

یک عده می گویند تعامل سازنده باید داشت و عده ای دیگر عنوان می کنند که باید به سمت تقابل مستمر و دائم برویم .

به نظر نگارنده، این سخن روحانی که 41 سال است، نتوانسته است سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی و در مقابل اهداف کلان آمریکا، حداقل در سیاست خاورمیانه ای این کشور را تشخیص دهد، که یکی از علل آن ناتوانی در شناخت ماهیت تمدن و سلطه غرب و خصومت تمدنی غر ب با شرق یه خصوص جهان اسلام است، از جمله سخن صحیحی است که در دوران مسئولیت ریاست جمهوری، از ایشان سرزده است.

به هم این دلیل است یعنی عدم شناخت صحیح است که یک زمان آمریکا را کدخدا، زمانی دیگر جنایتکار و رییس جمهور آن را آدم چاقوکش و دیوانه که هیچ آدم عاقلی در پی مذاکره با وی برنخواهد آمد و در وقت سوم، مشکل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم شناخت روحانی از اهداف کلان ایران و آمریکا در سیاست خارجی

عدم شناخت روحانی از اهداف کلان ایران و آمریکا در سیاست خارجی