مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:342019-10-22سياسي

سند ائتلاف استانی ساماندهی معتادان بی خانمان اجرایی شود


استاندار یزد با اشاره به تدوین سند ائتلاف استانی تحول نظام مدیریت و ساماندهی معتادان بی خانمان و متجاهر، خواستار اجرایی شدن این سند در استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی طالبی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان یزد با اشاره به تاکید رییس جمهور در ستاد مبارزه با مواد مخدر در زمینه ضرورت برنامه ریزی دقیق در حوزه اعتیاد و ثمربخشی این برنامه ها با توجه به تهدیداتی که در مورد مواد مخدر و روانگردان ها وجود دارد، اظهار داشت: اولویت بندی طرح ها و برنامه های استان در زمینه مبارزه با مواد مخدر ضروری است.

وی بیان کرد: در این مسیر لازم است از تجربیات سایر کشورها به ویژه کشورهایی که در حوزه کنترل و کاهش مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن موفق بوده اند، استفاده کرده و با یک برنامه ریزی دقیق در حوزه مبارزه با موادمخدر با جدیت بیشتری ورود پیدا کنیم.

استاندار یزد افزود: در بحث ساماندهی و جمع آوری معتادان متجاهر و بی خانمان نیز لازم است به این موضوع توجه شود که انجام دقیق و درست این طرح برای حیثیت کشور بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: در استان یزد هم با توجه به اینکه بافت تاریخی به ثبت جهانی رسیده و شهری توریستی است، باید برای امنیت روانی و فرهنگی گردشگران پاک سازی چهره شهر با جمع آوری متکدیان خارجی و معتادان بی خانمان و متجاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ائتلاف استانی ساماندهی معتادان بی خانمان اجرایی شود

سند ائتلاف استانی ساماندهی معتادان بی خانمان اجرایی شود