مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 19:442019-10-21سياسي

حاشیه سازی ها روند اجرای پروژه های عمرانی قم را کند کرده است


شهردار قم با اشاره به اینکه نامه ای رسمی به شهرداری ارسال شده که باید پروژه ای متوقف شود، این نامه را غیر قانونی دانست و گفت: برخی حاشیه سازی ها و یا اعمال سلیقه ها، - روند اجرای پروژه های عمرانی قم را کند کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمرتضی سقاییان نژاد، شامگاه دوشنبه در یک صد و پانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با گلایه مندی از وجود برخی مسائل بر سر اجرای پروژه های شهری عنوان کرد: در پایان سال جاری قرار است انتخابات برگزار شود و نباید اجازه داد حواشی، مانع از خدمت رسانی به مردم شود، همه ما وظیفه داریم در جهت منافع مردم، اختلافات و حواشی را کنار بگذاریم.

وی اظهار کرد: وحدت و هماهنگی، امر مهمی در مدیریت شهری است و باید دستگاه های اجرایی با تعامل و همدلی، موانع فعلی بر سر راه تحقق پروژه ها را بردارند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه های شهری و عمرانی باید بر اساس اولویت بندی عملیاتی شود، در حال حاضر تمامی پروژه های مهم در قم، فعال است و نیاز به اعتبارات و بودجه کافی دارد و باید در زمان بندی مشخص یه اتمام برسد.

شهردار قم گفت: از طرفی با وجود مشکلات شهرداری در تامین بودجه، هر روز با خواسته هایی مواجه هستیم که از توان ما خارج است؛ اگرچه مدیریت شهر با شهرداری است اما به تنهایی نمی توان همه مشکلات را حل کرد و باید همه به میدان بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه سازی ها روند اجرای پروژه های عمرانی قم را کند کرده است

حاشیه سازی ها روند اجرای پروژه های عمرانی قم را کند کرده است