مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 19:202019-10-21بين الملل

روسیه دائما با اسد درباره عملیات ترکیه در تماس است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یوری اوشاکوف معاون رییس جمهور روسیه روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در مسکو گفت که روسیه درباره عملیات ترکیه در شمال سوریه، - معاون رییس جمهور روسیه گفت که مسکو دائما با بشار اسد درباره عملیات ترکیه در شمال سوریه در تماس است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یوری اوشاکوف معاون رییس جمهور روسیه روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در مسکو گفت که روسیه درباره عملیات ترکیه در شمال سوریه، همواره با اسد در تماس است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازریانووستی، اوشاکوف افزود: نمایندگان ما از جمله الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه پوتین همیشه در زمینه های مختلف با رییس جمهور سوریه در ارتباط هستند .

وی تاکید کرد که نمایندگان روس و رییس جمهور سوریه در تماس تلفنی با یکدیگر، عملیات ترکیه در سوریه را به دقت مورد بحث و بررسی قرار می دهند .

رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه هفدهم مهرماه از آغاز عملیات نظامی این کشور علیه شبه نظامیان کُرد سوری مورد حمایت آمریکا در شمال سوریه خبر داد و مدعی شد که مأموریت نیرو های مسلح ترکیه ممانعت از ایجاد گذرگاه تروریستی در طول مرز های جنوبی است.

چند روز پس از تشدید حملات ترکیه به شمال سوریه، آتش بس پنج روزه و توقف حملات ارتش ترکیه به کرد های شمال سوریه اعلام شد و این آتش بس فرداشب به پاپان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه دائما با اسد درباره عملیات ترکیه در تماس است

روسیه دائما با اسد درباره عملیات ترکیه در تماس است