مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 18:252019-10-21سياسي

وعده شهردار رشت جهت تخصیص اعتبار برای بناهای تاریخی رشت


در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت اعلام شد که شهردار رشت پیرامون وضعیت ساختمان های تاریخی رشت ازجمله ساختمان ساعت، میرزا خلیل رفیع و دیگر بناهای تاریخی وعده تخصیص اعتبار و جذب منابع ملی را داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت امشب در نود و یکمین جلسه این کمیسیون در ساختمان جلسات شورا با آرزوی قبولی عزاداری های مردم رشت در اربعین حسینی اظهار کرد: حضور در اجتماع  اربعین حسینی در کربلای معلی حرکت بزرگ  سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و بایکوت خبری این واقعه توسط برخی از رسانه های خارج از کشور هیچ تأثیری ندارد.

فاطمه شیرزاد با اشاره به فعالیت موکب شهرداری رشت در کربلای معلی گفت: چند سالی است که پرسنل شهرداری رشت در قالب موکب خدام العتره به کربلای معلی اعزام شده و خدمات قابل توجهی به زائران حسینی ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه روند اجرای پروژه آرامگاه دکتر حشمت رشت باید تسریع شود، افزود: با شهردار رشت پیرامون وضعیت ساختمان های تاریخی رشت ازجمله ساختمان ساعت، میرزا خلیل رفیع و غیره صحبت هایی انجام داده ایم که وی دراین باره قول مساعد به منظور اختصاص اعتبار و همچنین جذب اعتبار ملی به منظور بهسازی و مرمت ساختمان های تاریخی رشت را داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده شهردار رشت جهت تخصیص اعتبار برای بناهای تاریخی رشت

وعده شهردار رشت جهت تخصیص اعتبار برای بناهای تاریخی رشت