مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 17:502019-10-21اقتصادي

گام دولت برای تسهیل فرایندهای صادراتی


صادرکنندگان تمامی امکانات و مساعی خود را در جهت توسعه صادرات غیرنفتی به خدمت گرفته اند تا با بهره گیری از ظرفیتها صادرات را افزایش دهند.

- رییس کل سازمان توسعه تجارت، گفت: صادرکنندگان تمامی امکانات و مساعی خود را در جهت توسعه صادرات غیرنفتی به خدمت گرفته اند تا با بهره گیری از ظرفیتها صادرات را افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم در پیامی به مناسبت روز ملی صادرات اعلام کرد: روز ملی صادرات روز قدرشناسی و ارج نهادن به صادرات و همه صادر کنندگان است.

صادر کنندگانی که در قامت رزمندگان جنگ اقتصادی این بار در میدان جنگ تحریمی از کیان اسلامی شان دفاع می کنند و با درایت و رشادت خود دنیا را متحیر کرده اند.

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران افزود: من به نمایندگی از سازمان توسعه تجارت ایران بر خود واجب می دانم از همه صادر کنندگان و دست اندر کاران حوزه تجارت خارجی که امروز هدف ناجوانمردانه ترین ترفند های تحریمی دنیای پوشالی غرب قرار گرفته اند تشکر کرده و بار دیگر بخاطر همدلی و همراهی ایشان برای گذر از گردنه های خطیر ساخته ی دشمنان، سپاس خود را ابراز دارم.

وی تصریح کرد: برگزاری روز ملی صادرات 1398 با شعار رونق تولید صادراتی، شکوفایی اقتصادی، قدردانی از جهادگران عرصه نبرد اقتصادی و قهرمانان اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام دولت برای تسهیل فرایندهای صادراتی

گام دولت برای تسهیل فرایندهای صادراتی