مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 16:222019-10-21حوادث

3 شرور تحت تعقیب مقامات قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس امنیت عمومی سه نفر شرور تحت تعقیب مقامات قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: نوزدهم تیرماه سالجاری در پی دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی مجر به جرح فردی جوان در یکی از محلات حاشیه شهر زاهدان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی های میدانی پلیس مشخص شد که سه مرد جوان و دارای سابقه شرارت در پی نزاع دسته جمعی مردی جوان را با شلیک گلوله سلاح گرم مجروح کرده و از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: ماموران عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی سرانجام مخفیگاه این سه جوان شرور را که دائم محل اختفایشان را تغییر می دادند شناسایی و پس از هماهنگی های لازم قضایی صبح روز گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه آنها را پیش از هرگونه اقدام خطرناکی در یکی محلات حاشیه شهر زاهدان دستگیر کردند.

سردار قنبری با اشاره به کشف تعداد چهار قبضه قمه بزرگ و یک قبضه قمه کوچک و یک عدد فشنگ شکاری از مخفیگاه متهمان عنوان کرد: تیراندازی منجر به جرح، حمل سلاح سرد، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری های متعدد منجر به جرح با شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شرور تحت تعقیب مقامات قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند

3 شرور تحت تعقیب مقامات قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند