مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 13:082019-10-21فرهنگي

اجرای نمایش «نُت های خاکستری» در زنجان


نمایش «نت های خاکستری» به نویسندگی و کارگردانی اصغر محمدی از 8 تا 13 آبان در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان به روی صحنه می رود.

- زنجان-نمایش نت های خاکستری به نویسندگی و کارگردانی اصغر محمدی از 8 تا 13 آبان در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان به روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان، اصغر محمدی کارگردان این نمایش، ضمن اعلام این خبر افزود: نمایش نتهای خاکستری، نمایشی بی کلام و در سبک میم درام است که به صورت کارگاهی و طی تمرینات مستمر یکساله نهایی و آماده اجرا شده است.

وی در خصوص ویژگیهای تئاتر میم درام گفت: میم درام گونه ای از تئاتر است که در آن داستان بیشتر از طریق حرکات بدن بازیگران و میمیک صورت روایت شده و در این سبک نمایش، بازیگران به جای دیالوگ گفتن با حرکات بدن و صورت خود داستان را پیش می برند و با تماشاچی ارتباط برقرار می کنند.

این کارگردان تئاتر درباره محتوای نمایش نت های خاکستری خاطر نشان کرد: این نمایش روایتی از محدودیتهای جامعه ی مدرن و ماشینی برای رشد و پویایی انسانهای هنرمند و نیز عرضه هنر متعالی است.

محمدی گفت: آهنگسازی نمایش نتهای خاکستری را کیارش میرمحمدرضایی از موزیسنهای زبده استان بر عهده داشته و بازیگرانی چون نسرین محمدی، محمود میناخانی، رعنا وی ادامه داد: ولی عب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش «نُت های خاکستری» در زنجان

اجرای نمایش «نُت های خاکستری» در زنجان