مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 11:542019-10-21پزشكي

برنامه جامع 500 روزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تا دو ماه آینده ارائه می شود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به نحوه ادامه برنامه های دانشگاه، تصریح کرد: برنامه جامع 500 روزه دانشگاه به صورت روزشمار تا دو ماه آینده ارایه می شود و از این پس به صورت دقیق و بر اساس همین برنامه پیش می رویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به آیاتی از قرآن در رابطه با امانت و مطالبه گری در مسئولیت ها و عدالت پروری و اینکه ما انسان ها همواره در معرض خطا هستیم، اظهار کرد: بنده از سال 72 در بخش های مختلفی با دکتر نمکی همکاری و موانست داشته ام و همواره ایشان را چهره ای علمی و اخلاق مدار می شناسم .

به یاد می آورم روز که ایشان در همین سال های نه چندان دور در یکی از دانشکده های محیطی همین دانشگاه مهجور بوده و مورد التفات نبودند ولی بر اساس فرجام قرآنی که عزت به انسان ها برمی گردد، امروز خوشبختانه سکاندار عرصه بهداشت و درمان کشور هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تقدیر از دکتر آقاجانی و با اشاره به خوشنامی و وجاهت ایشان در پست های مدیریتی مختلف، اظهار کرد: ایشان پس از معاونت درمان وزارتخانه، کوله بار تجربیات خود را سخاوتمندانه در اختیار دانشگاه قرار دادند و با صلابت کاری در جهت تقویت زیرساخت های دانشگاه تلاش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جامع 500 روزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تا دو ماه آینده ارائه می شود

برنامه جامع 500 روزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تا دو ماه آینده ارائه می شود