مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 11:512019-10-21اقتصادي

خرید توافقی سیب درجه سه از باغداران


خرید توافقی سیب درجه سه از باغداران استان فارس انجام می شود .

- استان فارس انجام می شود .

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز فارس، گفت: فردا خرید سیب از باغداران فارس آغاز و در مرحله اول سیب درجه سه از باغداران خریداری می شود.

رنجبری گفت: مراکز خرید تعاون روستایی، وظیفه خرید سیب را بر عهده دارند و با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از ضرر باغدار، این محصول را با قیمت توافقی و بالاتر از قیمت کنونی بازار خریداری می کنند .

وی با بیان این که خرید حمایتی تا ارائه درخواست باغدار ان ادامه دارد افزود: سیب های خریداری شده برای تهیه آبمیوه و کمپوت به کارخانه های فرآوری فرستاده می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: سیب در جه یک باغدار ان نیز با هدف تامین میوه شب عید خریده و در سردخانه ها نگهداری می شود.

رنجبری افزود: باغدار ان شهرستان های اقلید، سپیدان و شیراز به عنوان مناطق عمده تولید سیب استان، برای فروش محصول خود به تعاونی های روستایی مراجعه کنند.

وی گفت: پیش بینی شده است بیش از 390 هزار تن سیب درختی در استان فارس، برداشت شود که 195 هزار تن از این محصول آماده ارائه به استان های دیگر و صادرات به خارج از کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید توافقی سیب درجه سه از باغداران

خرید توافقی سیب درجه سه از باغداران