مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 09:462019-10-21بين الملل

گراهام از توافق با شبه نظامیان کُرد برای تسلط آمریکا بر نفت سوریه خبر داد


یک سناتور جمهوری خواه می گوید از ترامپ شنیده که قرار است آمریکا در چارچوب یک توافق با شبه نظامیان کُرد، بر میادین نفتی شمال سوریه مسلط شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواهی که روابط نزدیکی با دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا دارد، روز شنبه از توافق مخفی واشنگتن با شبه نظامیان کُرد برای تسلط بر میادین نفتی سوریه خبر داد.

گراهام که ابتدا از تصمیم ترامپ برای خارج کردن نیروهای نظامی آمریکا از مناطق تحت کنترل شبه نظامیان کُرد در شمال سوریه انتقاد کرده بود، شب گذشته نظرش را در این مورد تغییر داد و گفت از راهبرد ترامپ در قبال سوریه حمایت می کند.

وی که با شبکه فاکس نیوز گفت وگو می کرد، در توجیه این تغییر موضع، گفت: این چیزی است که رییس جمهور این آخر هفته به من گفت: موضوع بزرگ برای من، میدان های نفتی است.

این سناتور آمریکایی افزود: رییس جمهور ترامپ دارد فراتر از استدلال های معمول فکر می کند.

طرز فکر او در مورد نفت کاملا من را تحت تأثیر قرار داد.

نه تنها از اینکه آن میدان های نفتی به دست ایرانی ها بیفتد جلوگیری می کنیم، بلکه تصور می کنم که در آستانه ایجاد یک شرکت مشترک میان ما و نیروهای دموکراتیک سوریه (شبه نظامیان کُرد) هستیم تا میادین نفتی را مدرن کرده و اطمینان پیدا کنیم که درآمد این میادین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گراهام از توافق با شبه نظامیان کُرد برای تسلط آمریکا بر نفت سوریه خبر داد

گراهام از توافق با شبه نظامیان کُرد برای تسلط آمریکا بر نفت سوریه خبر داد