مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:562019-10-21سياسي

محمود صادقی: شفافیت و خروج قوه قضاییه از تک امضایی قابل تقدیر است


نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه با حضور آیت الله رییسی در قوه قضاییه، تعداد حساب های این قوه به 5 عدد کاهش پیدا کرده است گفت: از اینکه در این زمینه شفاف سازی صورت گرفته و از تک امضایی خارج شده؛ - محمود صادقی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: بعد از حضور آیت الله رییسی در راس قوه قضاییه در موضوع حساب های قوه قضاییه از او انتظار داشتیم رسیدگی های لازم را در این باره انجام دهند که این مهم محقق شد.

  وی افزود: انتقاداتی درباره تعداد زیاد حساب های قوه قضاییه (63 حساب) در دوره قبل ریاست این قوه مطرح کردم ولی با پیگیری های آیت الله رییسی تعداد این حساب ها به 5 عدد کاهش پیدا کرده و از حالت تک امضایی خارج شده است و به همین علت از وی سپاسگزارم.

  نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: انتظار بعدی ما از آیت الله رییسی شفافیت بیشتر در مورد حساب های قوه قضاییه است؛ هر چند که رییس دستگاه قضا وعده شفاف سازی در این موضوع را داده اند.

صادقی با بیان اینکه همانطور که تا کنون آقای رییسی قدم های خوبی در قوه قضاییه برداشته اند، امیدوارم جزییات این حساب ها شفاف شده و گزارش آن را به دیوان محاسبات ارائه کنند که با این کار اعتماد عمومی افزایش یافته به قوه قضاییه بیشتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود صادقی: شفافیت و خروج قوه قضاییه از تک امضایی قابل تقدیر است

محمود صادقی: شفافیت و خروج قوه قضاییه از تک امضایی قابل تقدیر است