مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:042019-10-21سياسي

تنها راه برون رفت از مشکلات دانستن و انگیزه برای تغییر است


رسانه ها تلاش کنند تا مدیران را درگیر کتابت و خواندن کنند و تنها راه برون رفت از مشکلات، دانستن، توانستن و انگیزه برای تغییر دادن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود پزشکیان، امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز که با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، ابراز داشت: خداوند در قرآن می فرماید: انسان خلیفه الهی روی زمین است و علم و دانایی ویژگی بارز انسان در مقایسه با ملائکه است.

وی با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه کتاب افزود: نمایشگاه بین المللی کتاب بسیار ارزشمند است تا بتوانیم فرهنگ مطالعه و یادگرفتن و یادگرفتن را در جامعه رونق دهیم.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت عجین شدن فرهنگ مطالعه با سبک زندگی تاکید کرد و ابراز داشت: جایی که مشکل نداریم دانشمندان و علما توانسته اند آن را حل کنند و جایی که مشکل داریم به خاطر جهل و دانایی ماست چرا که نمی دانیم و در نتیجه نمی توانیم آن را حل کنیم.

پزشکیان ابراز امیدواری کرد: رسانه ها تلاش کنند تا مدیران را درگیر کتابت و خواندن کنند و تنها راه برون رفت از مشکلات موجود، در قدم اول دانستن، توانستن و انگیزه برای تغییر دادن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه برون رفت از مشکلات دانستن و انگیزه برای تغییر است

تنها راه برون رفت از مشکلات دانستن و انگیزه برای تغییر است