مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 07:592019-10-21اجتماعي

برگزاری تور معرفی اقدام پژوهی معلمان پژوهنده برگزیده در کشور


رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش از برگزاری تور معرفی اقدام پژوهشی معلمان پژوهنده برگزیده کشوری در هفته پژوهش خبر داد.

- فرهاد کریمی رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص برنامه هفته پژوهش، اظهار کرد: در سال قبل، هفته پژوهش متفاوتی را برگزار کردیم و در این هفته به معلمان و دانش آموزان پژوهنده و پژوهشگران توجه شد و مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی ادامه داد: برای امسال برنامه هفته پژوهش یک مقدار متفاوت است و مدرسه به مثابه سازمان پژوهنده است یعنی روی مدارس بیشتر تمرکز خواهیم کرد.

کریمی با بیان اینکه امسال بحث اقدام پژوهی معلمان پژوهنده متفاوت تر اجرا خواهد شد، افزود: قصد داریم تور معرفی طرح های پژوهشی را در سطح کشور راه بیندازیم و طرح های برگزیده اقدام پژوهشی ارائه و اشاعه شود؛ در این طرح زمینه حضور معلمان پژوهنده در استان های مختلف کشور فراهم می شود.

باید این تحول از مدرسه و کلاس درس شروع شود وی اضافه کرد: در این طرح معلمان پژوهنده برگزیده در سال تحصیلی 99-98، در استان های مختلف کشور تردد کرده و اقدام پژوهشی برتر خود را ارائه می کنند و در اختیار معلمان دیگر قرار می دهند و به این ترتیب می توانیم یک زمینه آشنایی و هم اندیشی در حوزه اقدام پژوهی را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تور معرفی اقدام پژوهی معلمان پژوهنده برگزیده در کشور

برگزاری تور معرفی اقدام پژوهی معلمان پژوهنده برگزیده در کشور