مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 07:212019-10-21فرهنگي

هفتمین جشنواره ملی «رسانه های دیجیتال رضوی» برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی از سری برنامه های هفدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) با مضمون جلوه های فرهنگ رضوی در قزوین برگزار می شود.

- هفتمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی برگزار می شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی از سری برنامه های هفدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) با مضمون جلوه های فرهنگ رضوی در قزوین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی در قزوین، محمدحسین اسماعیلی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین - با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هفتمین جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی در فضای مجازی را با عنوان #امام_رضا_را_دوست_دارم برگزار می کند.

وی افزود: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، هم افزایی فعالان عرصه فضای مجازی درترویج آموزه های دینی و اهل بیت (ع)ب ه ویژه امام رضا (ع) درجامعه، تجلیل از فعالان فضای مجازی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین جشنواره ملی «رسانه های دیجیتال رضوی» برگزار می شود

هفتمین جشنواره ملی «رسانه های دیجیتال رضوی» برگزار می شود