مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:152019-10-21سياسي

خدمت رسانی رایگان قطار شهری مشهد در سالروز شهادت امام رضا(ع)


مدیرکل نظارت بر حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در روز شهادت امام رضا (ع) قطارشهری به صورت رایگان خدمت رسانی می کند .

- خدمت رسانی رایگان قطار شهری مشهد در سالروز شهادت امام رضا(ع) مدیرکل نظارت بر حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در روز شهادت امام رضا (ع) قطارشهری به صورت رایگان خدمت رسانی می کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، علی اصغر نیشابوری به افزایش خدمات رسانی حوزه های مختلف حمل و نقل درون شهری هم اشاره و بیان کرد: در ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری دو ساعت افزایش خدمت خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 29 مهر، پایان ماموریت اتوبوس ها در عراق است و آن ها به مشهد بازخواهند گشت، افزود: در سه روز پایانی ماه صفر شاهد ترافیک در سطح شهر خواهیم بود، به همین منظور طبق برنامه ریزی ، 100 نفر از نیروهای شرکت هوشمند الیت با هدف تامین انضباط ترافیکی تحت عنوان همیاران پلیس با پلیس همکاری می کنند.

نیشابوری با بیان اینکه در پایانه امام رضا (ع) نیز پیش بینی تامین 140 هزار لیتر سوخت برای اتوبوس های برون شهری انجام شده است، افزود: همچنین به دلیل درخواست وجه نقد توسط زائران، دستگاه های پرداخت وجه با تعداد بیشتری در سطح پایانه جای گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی رایگان قطار شهری مشهد در سالروز شهادت امام رضا(ع)

خدمت رسانی رایگان قطار شهری مشهد در سالروز شهادت امام رضا(ع)