مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:122019-10-21حوادث

مسمومیت اعضای یک خانواده با گاز قرص برنج/ دختر 17 ساله جان باخت


مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: استنشاق گاز منتشرشده از قرص برنج در منزل یک خانواده دشتستانی موجب مرگ دختر 17 ساله و بستری شدن سایر اعضا در بیمارستان شد.

- مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متأسفانه دختر جوان 17 ساله این خانواده بر اثر شدت مسمومیت جان باخته و دختر دیگر نیز هم اکنون با وضعیت بحرانی در بخش ICU بستری است.

وی تصریح کرد: مادر و دو پسر خانواده در بخش داخلی بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان بستری بوده و شرایط نسبتاً متعادلی دارند.

حسینی اظهار داشت: این خانواده ابتدا به مرکز خدمات جامع سلامت شهر آبپخش از توابع شهرستان دشتستان مراجعه کرده و مورد معاینه و معالجه اولیه قرار گرفتند و بعد از بازگشت به منزل یک نوبت به مطب شخصی مراجعه که با همان تشخیص به منزل برگشتند.

مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: این خانواده پس از بازگشت به منزل به علت وخامت حالشان به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شدند.

حسینی افزود: متأسفانه این خانواده در اثر استنشاق بخارات قرص برنج مسموم شده بودند که پس از گرفتن آزمایش و پرس وجو از خانواده بیمار، این مسمومیت مسجل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت اعضای یک خانواده با گاز قرص برنج/ دختر 17 ساله جان باخت

مسمومیت اعضای یک خانواده با گاز قرص برنج/ دختر 17 ساله جان باخت