مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:022019-10-21سياسي

نگاه جامعه به حوزه کودک تزیینی است


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نگاه جامعه را به حوزه کودک تزیینی و سطحی دانست و خواستار تغییر در این نوع نگرش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمیه قاسمی طوسی صبح دوشنبه در کنفرانس تخصصی حقوق کودک با موضوع حمایت قضایی از کودکان و نوجوانان در ساری با بیان اینکه در فرهنگ دینی نیز بر لزوم حمایت از کودکان مورد توجه قرار گیرد اظهار داشت: اگر در گوشه ای از اجتماع انسانی مشکلی وجود داشته باشد این مشکل در سایر بخش ها نیز اثرگذار است و نباید از کنار آن به آسانی رد شد.

وی افزود: نباید از کنار مشکلات موجود در هر سطحی به ویژه کودکان غافل شویم زیرا کودکان با آینده جامعه پیوند دارند و هرچه توجه به آنان بیشتر باشد به فردا خود بیشتر توجه کردیم.

وی با اشاره به اهمیت دوران کودکی بر ضرورت توجه به این قشر تاکید کرد و گفت: به باور من توجه لازم و بایسته نسبت به کودکان دیده نمی شود و جامعه غالبا به کودک نگاه تزیینی و سطحی دارد و این موضوع باید در جامعه تبیین شود.

قاسمی طوسی ادامه داد: در زمینه چالش های حقوق کودک مشکلات بسیار است و در این زمینه با کمبود و نارسایی قوانین مواجه هستیم و یکی از چالش های حقوقی آشنا نبودن بسیاری از صنوف با پیمان نامه حقوق کودک است که ایران مفاد آن را پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه جامعه به حوزه کودک تزیینی است

نگاه جامعه به حوزه کودک تزیینی است