مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 05:302019-10-21ورزشي

کاشان، از سرانه ورزشی استاندارد بی بهره است


رییس اداره ورزش و جوانان کاشان گفت: با وجود آمار ورزشکاران سازمان یافته و ظرفیت های ورزشی، متأسفانه کاشان از سرانه ورزشی استاندارد بی بهره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، محمدجواد سلامیان زاده، اظهار کرد: شهرستان کاشان با 56 هیئت ورزشی، بیش از 130باشگاه ورزشی و تیم داری حرفه ای، در سطح استانی و ملی دارای جایگاه ویژه ای است.

وی با اشاره به هشت هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در سطح شهرستان کاشان، افزود: آمار ورزشکاران سازمان یافته در تیم ها و باشگاه ها نسبت به سال قبل از رشد پنج درصدی برخوردار بوده است.

سلامیان زاده گفت: قهرمانی نماینده کاشان در لیگ برتر نوجوانان کشور و قهرمانی مسابقات پاورلیفتینگ آسیا در ترکیه از جمله آخرین افتخارآفرینی ورزشکاران شهرستان کاشان است.

با وجود آمار ورزشکاران سازمان یافته و همه توانمندی و ظرفیت های ورزشی، متأسفانه کاشان از سرانه ورزشی استاندارد بی بهره است و در بین شهرهای استان اصفهان در جایگاه 24 قرار دارد.

همچنین فرماندار کاشان گفت: ورزش همگانی مهم ترین مؤلفه برای ایجاد نشاط و تندرستی عموم جامعه است که توسعه و فراگیر کردن آن در قشرهای جامعه امری ضروری است و با سرمایه گذاری برای ترویج این فرهنگ، می توان از تحمیل بسیاری از هزینه های درمانی و همچنین بروز آسیب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان، از سرانه ورزشی استاندارد بی بهره است

کاشان، از سرانه ورزشی استاندارد بی بهره است