مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 05:202019-10-21ورزشي

شرایط انتخابات در 10 فدراسیون/ چند مجمع تا پایان سال برگزار می شود؟


مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها با اشاره به شرایط 10 فدراسیون برای برگزاری مجمع انتخاباتی تاکید کرد که انتخابات فدراسیون والیبال قطعا امسال برگزار می شود.

- سیدمحمد شروین اسبقیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به فدراسیون هایی که در نوبت برگزاری انتخابات هستند، تاکید کرد که در مورد زمان برگزاری مجمع انتخاباتی آنها و اینکه این مجامع سال جاری برگزار می شود یا به سال آینده موکول خواهد شد، هیچ قطعیتی وجود ندارد.

ثبت نام از کاندیداهای دوومیدانی به زودی وی با یادآوری آغاز به کار ایرج عرب به عنوان سرپرست در فدراسیون دوومیدانی گفت: سعی ما این است در اولین فرصت زمان ثبت نام از کاندیداهای ریاست در این فدراسیون را مشخص کنیم تا بعد از آن دیگر مراحل لازم برای برگزاری انتخابات دوومیدانی دنبال شود و بتوانیم هر چه زودتر این انتخابات را به سرانجام برسانیم.

بررسی شرایط انتخابات در 9 فدراسیون دیگر اسبقیان با یادآوری اینکه وزارت ورزش علاوه بر دوومیدانی و تا پایان سال جاری باید اقدامات لازم در مورد تعیین تکلیف مدیریتی 9 فدراسیون دیگر را هم انجام دهد، خاطرنشان کرد: البته هر یک از این فدراسیون ها در پروسه انتخاباتی متفاوتی به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط انتخابات در 10 فدراسیون/ چند مجمع تا پایان سال برگزار می شود؟

شرایط انتخابات در 10 فدراسیون/ چند مجمع تا پایان سال برگزار می شود؟