مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 05:182019-10-21اجتماعي

رشد 72 درصدی ورود زائران پاکستانی به سیستان و بلوچستان


سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 109 هزار زائر پاکستانی از ابتدای شهریور ماه تاکنون از طریق پایانه مرزی «میرجاوه» وارد کشور شدند.

- زاهدان - سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 109 هزار زائر پاکستانی از ابتدای شهریور ماه تاکنون از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد کشور شدند.

ایوب کرد در گفت و گو با ، اظهار داشت: طبق آخرین آمارها بیش از 109 زائر پاکستانی مرقد مطهر ابا عبدالله الحسین(ع) از ابتدای شهریور ماه تاکنون از طریق مرز میرجاوه وارد استان شدند که این تعداد رشد 72 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هر ساله خیل عظیمی از زوار پاکستانی و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) از طریق پایانه مرزی میرجاوه جهت شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی وارد کشور می شوند به جهت تسهیل در عبور و مرور و رفاه و آسایش این زوار اقدامات مناسبی در پایانه مرزی میرجاوه انجام شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در بخش جابجایی و حمل و نقل مسافر مشکل خاصی وجود ندارد، افزود: در ایام محرم و صفر سال گذشته بیش از 64 هزار نفر زائر پاکستانی از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد کشور شده اند که این تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 72 درصدی ورود زائران پاکستانی به سیستان و بلوچستان

رشد 72 درصدی ورود زائران پاکستانی به سیستان و بلوچستان