مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 19:152019-10-20اقتصادي

1600 کارگر بیکار می شوند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، دومینوی تعطیلی کارخانه های مهم و تاثیرگذار در کشور این بار به استان مازندران و شرکت فولادین ذوب آمل رسید .

- این کارخانه در سال های گذشته بنا به درخواست ایران خودرو اقدام به خرید تجهیزات و خطوط مدرن در راستای افزایش تیراژ تولید و جذب نیرو کرده که در ماه های اخیر با حجم کاهش سفارشات مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، دومینوی تعطیلی کارخانه های مهم و تاثیرگذار در کشور این بار به استان مازندران و شرکت فولادین ذوب آمل رسید.

این شرکت دانش بنیان سال 78 در راستای خودکفایی، اشتغال زایی و با هدف تولید انواع قطعات فولادی با ظرفیت تولید سالانه 77 هزار تن شروع به فعالیت کرد.

فذا همچنین از بزرگترین سازندگان قطعات و اکسل برای ایران خودرو است که 1600 کارگر به صورت مستقیم در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

این کارخانه در سال های پیش بنا به درخواست ایران خودرو اقدام به خرید تجهیزات و خطوط مدرن در راستای افزایش تیراژ تولید و جذب نیرو کرده که در ماه های اخیر با حجم کاهش سفارشات مواجه شده است.

ایران خودرو متعهد شد که به میزان حداقل 4000 هزار تن در ماه، مواد اصلی و اولیه این واحد تولیدی را تامین کند، ولی این تعهدات نه تنها عملی نشد بلکه حجم زیادی از مواد اولیه در تعهد ایران خودرو، در اختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1600 کارگر بیکار می شوند!

1600 کارگر بیکار می شوند!