مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 16:582019-10-20اقتصادي

شجره طیبه به ثمر نشست


رییس کمیته امداد ساوه از اهدای بیش از 2 تن انار توسط باغداران ساوجی در طرح شجره طیبه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک،عباس محمدی هزاوه  عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: امروز و در نخستین روز از طرح جمع آوری محصولات شجره طیبه بالغ بر 2 تن و 200 کیلوگرم انار توسط باغداران روستاهای یل آباد، قردین و سیف آباد به منظور توزیع بین نیازمندان به کمیته امداد تحویل شد.

  وی افزود: در ﻃﺮح ﺷﺠﺮه ﻃﯿﺒﻪ ﺑﺎﻏﺪاران یک یا چند درخت را در قالب زکات مستحبی پلاک گذاری کرده و ﺛﻤﺮه درﺧﺘﺎن را ﺑﺎ ﻧﯿﺖ ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﻧﯿﺎزﻣﻨﺪان در اﺧﺘﯿﺎر افراد نیازمند ﻗﺮار ﻣﯽ دهند.

رییس کمیته امداد ساوه بیان داشت: خوشبختانه با اجرای این طرح در سال گذشته باغداران ساوه ای بیش از 3 هزار اصله درخت از باغات انار،انگور و زیتون را با پلاک کوبی  به طرح شجره طیبه اختصاص داده اند.

مدیرکمیته امداد ساوه با اشاره به اجرای این طرح در همه روستاهای سطح شهرستان تصریح کرد:  پیش بینی شده است با توجه به مشارکت خوب باغداران ساوجی، امسال نیز 4 هزار اصله درخت دیگر پلاک کوبی و به طرح شجره طیبه افزوده شود.

  محمدی مددجویان تحت حمایت امداد در ساوه را بالغ بر 7 هزار و پانصد نفر در قالب 4 هزار و یکصد خانوار دانست و گفت: ثمرات این طرح روزانه بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجره طیبه به ثمر نشست

شجره طیبه به ثمر نشست