مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 15:422019-10-20اقتصادي

گیلان 11 پروژه اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی دارد


رییس جهادکشاورزی گیلان، 28 درصد اشتغال گیلان را در بخش کشاورزی دانست که 10 درصد بیشتر از متوسط کشور است و افزود: استان گیلان 11 پروژه مصوب اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی درجانی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گیلان، با بیان اینکه 85 درصد مساحت استان در بخش کشاورزی مدیریت و حفاظت می شود، اظهار کرد: استان گیلان با برخورداری 0.

9 درصد از مساحت کشور حدود 3.

5 میلیون تن از محصولات کشاورزی کشور را تولید می کند.

وی 28 درصد اشتغال گیلان را در بخش کشاورزی دانست که 10 درصد بیشتر از متوسط کشور است و افزود: استان گیلان 11 پروژه مصوب اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی دارد که این پروژه ها در بخش های تولیدات گیاهی، تولیدات دامی، آب و خاک و امور فنی و مهندسی، صنایع تبدیلی و غذایی، شیلات و نوغانداری است.

رییس جهادکشاورزی گیلان، تولید بذر گواهی شده برنج را نخستین پروژه اقتصاد مقاومتی استان دانست که با هدف تضمین هویت بذر، پایداری ژنتیکی و خلوص فیزیکی بذر، سلامت بذر و افزایش تولید اجرا میشود و گفت: یکی از زیرساخت های مهم تولید برنج بذر گواهی شده است لذا سال گذشته 600 تن و امسال 1700 تن بذر گواهی شده تولید کردیم که در 238 هزار هکتار از اراضی شالیزاری استان استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان 11 پروژه اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی دارد

گیلان 11 پروژه اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی دارد