مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 15:302019-10-20سياسي

اجرای طرح یاری گران زندگی در یزد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان: پیشگیری و حساس سازی مردم از تبعات استفاده از مواد مخدر و کاهش آمار معتادان از اهداف اجرای طرح یاری گران زندگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز یزد، کرباسی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد با اشاره به ابلاغ این طرح از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، افزود: درمان معتادان و صیانت از خانواده های آن ها از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی عنوان کرد: در اجرای این طرح برای هر دستگاه راهبرد های مشخصی تعریف، شده است و زمان اجرای آن از مهرماه تا پایان برنامه توسعه ششم کشور است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: برای هر دستگاه بر اساس تکالیف و وظایفی که دارد، جداگانه در قالب دستورالعمل اجرایی با آن دستگاه تفاهم نامه منعقد می شود.

کرباسی عنوان کرد:اولین دستگاهی که تفاهم نامه آن ابلاغ شده است، آموزش و پرورش استان یزد است و مقرر شد تا در نشست بعدی مدیر کل آموزش و پرورش اقدامات انجام شده را در راستای اجرای این طرح گزارش دهد.

وی همچنین گفت: مقرر شد سازمان های مردم نهاد در شهرستان های استان که طرح های خلاقانه و نوآورانه در راستای مبارزه با مواد مخدر دارند، از طرف شورا از آن ها حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح یاری گران زندگی در یزد

اجرای طرح یاری گران زندگی در یزد