مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 14:452019-10-20سياسي

پوستر دوازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی در قروه رونمایی شد


پوستر دوازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی با حضور نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار قروه، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در محل فرمانداری قروه رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرماندار قروه عصر امروز در مراسم رونمایی از پوستر دوازدهمین کنگره ملی شعر عاشورایی با بیان اینکه این کنگره فرصتی برای آشنایی بیش از پیش جوانان با فرهنگ غنی عاشورا است، اظهار کرد: باید از این ظرفیت در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی بیش از پیش تلاش کرد.

حسین الماسی، با تاکید بر اهمیت تقریب مذاهب در برگزاری کنگره شعر عاشورایی از اعلام آمادگی این شهرستان در هر چه بهتر برگزار شدن چنین برنامه هایی خبر داد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: دوازدهمین کنگره ملی شعر عاشورایی با هدف ترویج فرهنگ و ارزش های اصلی اسلامی و علاقه مندان به فرهنگ عاشورا برگزار می شود.

شهلا مژده، شناسایی شیفتگان فرهنگ متعالی عاشورایی، اشاعه فرهنگ و ادبیات آیینی عاشورایی، شناسایی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار فاخر فرهنگی و ادبی مرتبط با عاشورا را از دیگر اهداف برگزاری این کنگره ملی برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر دوازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی در قروه رونمایی شد

پوستر دوازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی در قروه رونمایی شد