مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 12:232019-10-20سياسي

صدقات قزوینی ها برای استان های دیگر هزینه نمی شود


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: صدقه و سایر کمک های مردمی براساس ضوابط شرعی و قانونی هزینه می شود که بر همین اساس حتی یک ریال از صدقه یا سایر کمک های مردمی، - خارج از استان هزینه نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، مجید مؤمنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: آنچه موجب شده تا مردم به ما اعتماد داشته باشند صداقت و امانت داری در دریافت و هزینه کرد کمک های مردمی است.

وی ادامه داد: سرمایه کمیته امداد اعتماد مردمی، اعتقاد و باور دینی و تلاش جهادی در سایه ولایت فقیه است و با همین سرمایه گران سنگ است که برای هدف والای فقرزدایی و رفع محرومیت تلاش می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: بر اساس اصل امانت داری، امدادگران امانت دار وجوه و کمک های مختلف پرداختی مردم هستند درنتیجه خود را به درگاه الهی و مردم پاسخگو می دانیم.

وی افزود: ممکن است برخی تصور کنند که در هرجایی نیاز باشد، کمک های مردمی هزینه می شود ولی این گونه نیست چراکه در هزینه کرد ابتدا خود را ملزم به رعایت ضوابط شرعی می دانیم براین اساس باید کمک های مردم را براساس نیت آن ها هزینه کنیم.

مؤمنی تصریح کرد: صدقه و سایر کمک های مردمی براساس ضوابط شرعی و قانونی هزینه می شود که بر همین اساس حتی یک ریال از صدقه یا سایر کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدقات قزوینی ها برای استان های دیگر هزینه نمی شود

صدقات قزوینی ها برای استان های دیگر هزینه نمی شود