مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:392019-10-20حوادث

افزایش 4 درصدی تلفات ناشی از حوادث کار


مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از مرگ و میر با افزایش 4 درصدی ناشی از حوادث کار در شش ماهه امسال در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی اظهار کرد: 53 مرد از این تعداد 42 نفر متاهل و مابقی مجرد هستند و بر اساس آمارهای موجود در شش ماهه سالجاری سقوط از بلندی با 15 فوتی رتبه اول را در مرگ های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می دهد.

وی تصریح کرد: حوادث ناشی از برق گرفتگی نفر14، جسم سخت 11 نفر، سوختگی 7 نفر و حوادث دیگر با 6 فوتی در رتبه های بعدی مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران خاطرنشان کرد: در شش ماهه امسال بیشترین مرگ های ناشی از حوادث کار با 13 مورد در مرداد ماه و کمترین آن با 4 مورد در فروردین ماه ثبت شده است .

عباسی گفت: طی این مدت شهرستان های ساری با 12فوتی و نور با 6 فوتی بیشترین و شهرستان های تنکابن، محمود آباد و بهشهر هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.

وی افزود: بیشترین سن مربوط به افراد 31 تا 40 سال با 16 فوتی و سن بیش از 51 تا 60سال با 5 فوتی کمترین آمار در این شش ماهه گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران ادامه داد: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان تعداد 472 مصدوم ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 درصدی تلفات ناشی از حوادث کار

افزایش 4 درصدی تلفات ناشی از حوادث کار