مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:332019-10-20سياسي

تشکر امام جمعه رودبار و قصران از نقش موکب های ایرانی و عراقی در ایام اربعین


موکب شهرداری لواسان در صحن عقیله کربلا با حضور چندین هزار نفری در این شهر به صورت خودجوش و به عشق امام حسین(ع) از زائران این امام رئوف پذیرایی می کند.

- تشکر امام جمعه رودبار و قصران از نقش موکب های ایرانی و عراقی در ایام اربعین امام جمعه رودبار و قصران گفت: موکب شهرداری لواسان در صحن عقیله کربلا با حضور چندین هزار نفری در این شهر به صورت خودجوش و به عشق امام حسین(ع) از زائران این امام رئوف پذیرایی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حجت الاسلام حسنی امام جمعه رودبار قصران با حضور در موکب حضرت علی اکبر علیه السلام شهرداری لواسان در صحن عقیله کربلا در جمع خبرنگاران حاضر در شهر کربلا حاضر شد و طی سخنانی بیان کرد: اربعین امام حسین(ع) مظهر اقتدار و قدرت اسلام و حقانیت این امام مظلوم را می رساند و نشان داد که راه و سیرت امام حسین(ع) احیا و جهانی شد.

وی ادامه داد: ان شاءالله راه امام حسین(ع) تا قیامت ادامه خواهد یافت و پرچم این امام رئوف با افتخار تا روز قیامت به اهتزاز در می آید.

امام جمعه رودبار و قصران تصریح کرد: الحمدالله با عنایت اهل بیت(ع) امسال نیز مردم و عاشقان آن حضرت با حضور میلیونی خود باری دیگر اقتدار جهان اسلام را به جهانیان نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر امام جمعه رودبار و قصران از نقش موکب های ایرانی و عراقی در ایام اربعین

تشکر امام جمعه رودبار و قصران از نقش موکب های ایرانی و عراقی در ایام اربعین