مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:272019-10-20اقتصادي

استعلام های لازم برای احداث گلخانه در زمان کمتری انجام شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: باید زمان کمتری در زمینه استعلام های لازم برای احداث گلخانه ها اختصاص داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظاهر پورمجاهد ظهر یکشنبه در جلسه ستاد گلخانه های استان همدان با بیان اینکه کلیدی ترین موضوع در بحث ایجاد گلخانه ها جذب تسهیلات است، گفت: مقدمات ساخت گلخانه ها باید فراهم شود تا در جذب تسهیلات مشکلی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکهبا توجه به ثبت نام متقاضیان احداث گلخانه از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و نداشتن تجربه، ضرورت آموزش به این افراد احساس می شود، گفت: باید زمان کمتری به روند استعلام های لازم برای احداث گلخانه ها اختصاص داده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان اضافه کرد: با توجه به سند توسعه استان همدان امسال باید 70 هکتار گلخانه احداث شود و به تعهد خود عمل کنیم.

پورمجاهد عنوان کرد: در بحث احداث گلخانه ها کلیدی ترین موضوع جذب تسهیلات است و اگر این مهم محقق نشود استانهای دیگر این تسهیلات را جذب می کنند.

وی گفت: تسهیلات باید به متقاضی تحصیل کرده و علاقه مند تعلق گیرد و بازدیدهای دوره ای انجام شود و روند کارها سرعت بیشتری بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان اضافه کرد: هدف همه ما توسعه استان همدان و این امر در گرو پیگیری های مستمر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام های لازم برای احداث گلخانه در زمان کمتری انجام شود

استعلام های لازم برای احداث گلخانه در زمان کمتری انجام شود