مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:222019-10-20اجتماعي

افزایش 72 درصدی ورود زائران پاکستانی به کشور


سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای شهریور ماه سال جاری تا کنون بیش 109 هزار نفر زائر پاکستانی کربلای معلی از طریق پایانه مرزی میرجاوه به کشور وارد شده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 72 درصد رشد داشته است.

- ایوب کرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از این تعداد 52 هزار و 392 نفر زائر توسط هزار و 195 دستگاه اتوبوس پاکستانی وارد این پایانه شده اند که پس از طی مراحل قانونی و دریافت پروانه تردد به مرز شلمچه عزیمت کرده اند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین 57 هزار و 461 زائر پاکستانی پیاده در این مدت از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شدند که بعد از ورود، جابجایی آنها با هزار و 306 دستگاه اتوبوس ایرانی به مقصد مرزهای غربی کشور انجام شده است.

کرد همچنین از ورود 78 زائر افغانستانی در این مدت از طریق پایانه مرزی میلک خبر داد و افزود: زائران این کشور نیز با سه دستگاه اتوبوس ایرانی به مشهد مقدس و از آنجا به مقصد شلمچه اعزام شدند.

وی با اشاره به اهمیت پایانه مرزی میرجاوه به عنوان دروازه ورود زائران پاکستانی به کشور خاطر نشان کرد: اقدامات خوبی به منظور تسهیل در تردد زائرین در این پایانه صورت گرفته و بطور تمام وقت میزبانی از زائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 72 درصدی ورود زائران پاکستانی به کشور

افزایش 72 درصدی ورود زائران پاکستانی به کشور