مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:022019-10-20اجتماعي

بارش باران در گیلان/ دمای هوا 4 تا 7 درجه کاهش می یابد


سرپرست اداره پیش بینی و هشدار هواشناسی گیلان با اشاره به آغاز دور جدید بارش ها در این استان، گفت: دمای هوای گیلان 4 تا 7 درجه کاهش می یابد.

- مازیار غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نفوذ سامانه ناپایدار از امروز به استان گیلان، اظهار کرد: بررسی الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت این سامانه از ساعات ابتدای امروز در گیلان است.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی تا روز سه شنبه در استان گیلان فعال خواهد بود، گفت: در این مدت دمای هوای گیلان نیز 4 تا 7 درجه سانتی گراد کاهش خواهد یافت.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار هواشناسی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه وزش باد، احتمال وقوع رعد و برق و هچنین بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل ها دور از انتظار نیست، افزود: از عصر امروز به ویژه شب هنگام بارش باران و وزش باد در برخی مناطق بخصوص در مناطق غربی استان شدید پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه برای روز دوشنبه نیز آسمان استان گیلان نیمه ابری تا ابری همراه با پدیده مه آلودگی خواهد بود، تصریح کرد: برای برخی از ساعات بارش ها و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

غلامی در ادامه با اشاره به اینکه بیشینه دمای هوای شهر رشت مرکز استان گیلان نیز در حال حاضر 21 درجه سانتی گراد و بیشینه رطوبت نیز 100 درصد است، بیان کرد: آسمان شهر رشت نیز برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در گیلان/ دمای هوا 4 تا 7 درجه کاهش می یابد

بارش باران در گیلان/ دمای هوا 4 تا 7 درجه کاهش می یابد