مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:022019-10-20سياسي

روایتی از سفر تاریخی مقام معظم رهبری به شبه قاره هند


کتاب «سفیر صبح» برگرفته از دیدار تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از شبه قاره هند با همکاری وابستگی فرهنگی ایران در بمبیی منتشر شد.

- کتاب سفیر صبح برگرفته از دیدار تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از شبه قاره هند با همکاری وابستگی فرهنگی ایران در بمبیی منتشر شد.

تصاویر سفر رهبری به هند نیز در این کتاب درج شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب سفیر صبح به قلم سید علیرضا طباطبایی برگرفته از دیدار تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از شبه قاره هند با همکاری وابستگی فرهنگی ایران در بمبیی و با حمایت و پشتیبانی وابستگی فرهنگی ایران در مومبای چاپ و منتشر شد.

این کتاب به واکاوی دیدار تاریخی معظم له اختصاص دارد و به زبان فارسی و دارای دو فصل با عناوین روایت دیدار و تحلیل سیاسی و فرهنگی است.

در مقدمه کتاب آمده است: چهره واقعی دین مبین اسلام و سیمای درخشان انقلاب اسلامی ایران به فرا سوی مرزها یکی از بایسته های نظام مقدس اسلامی بوده و هست.

این امر از روزهای نخستین انقلاب اسلامی توسط بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مورد اهتمام قرار گرفت و با تأسی از پیامبر اعظم(ص) هیأت های گوناگونی به شرق و غرب دنیا اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از سفر تاریخی مقام معظم رهبری به شبه قاره هند

روایتی از سفر تاریخی مقام معظم رهبری به شبه قاره هند