مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 10:512019-10-20اجتماعي

طرح های نخبگانی تمرکززدایی شود


سرپرست بنیاد نخبگان استان همدان گفت: برنامه های حوزه دانش آموزی باید به شکلی باشد که همه دانش آموزان سطح استان و خاصه مناطق محروم را پوشش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید بلالی در نشست هم اندیشی با مسئولین اداره کل آموزش وپرورش استان همدان که در راستای زمینه سازی برای اثرگذاری بیشتر جامعه نخبگانی و ایجاد هم افزایی و تعامل بین دستگاهی برگزار شد، با اشاره به ضرورت انکارناپذیر تعامل و هم افزایی با دستگاه ها و نهادهای درون استانی، اظهار کرد: آموزش وپرورش متولی اصلی در اجرای برنامه ها و جشنواره های حوزه دانش آموزی است و به همین دلیل تعامل این نهاد با بنیاد نخبگان استان می تواند نقش بسزایی در پیشبرد اهداف نخبگانی و افزایش توانمندی های علمی و مهارتی دانش آموزان داشته باشد.

بلالی با تأکید بر لزوم تمرکززدایی برنامه ها و طرح های نخبگانی، افزود: برنامه های حوزه دانش آموزی باید به شکلی باشد که همه دانش آموزان سطح استان و خاصه مناطق محروم را پوشش دهد تا سعه دایره نخبگانی به بهترین شکل انجام پذیرد.

سرپرست بنیاد نخبگان استان همدان در پایان ضمن اشاره به لزوم انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش وپرورش استان، اضافه کرد: برای نیل به این هدف، بکارگیری ظرفیت ها و امکانات درون استانی اعم از بخش های خصوصی و دولتی برای تأمین مالی فعالیت ها و برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های نخبگانی تمرکززدایی شود

طرح های نخبگانی تمرکززدایی شود