مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 10:472019-10-20سياسي

در شرایط تحریم، پیوستن یا نپیوستن به FATF فرقی ندارد


یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، گفت: در شرایط تحریم و فشار اقتصادی پیوستن یا نپیوستن به FATF تفاوتی به حال ایران نخواهد کرد.

- در شرایط تحریم، پیوستن یا نپیوستن به" FATF"فرقی ندارد یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، گفت: در شرایط تحریم و فشار اقتصادی پیوستن یا نپیوستن به FATF تفاوتی به حال ایران نخواهد کرد.

ژرژیک آبرامیان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تصمیم گروه ویژه اقدام مالی مبنی بر دادن زمان 4 ماهه به ایران برای پیوستن به FATF، اظهار کرد: قوانین در واقع از سوی ایران تصویب شده است و سامانه های نقل و انتقالات کنش های بانکی کشور به خوبی کار می کند.

پس این قوانین را تا آنجایی که به نفع منافع کشور بوده تصویب کرده ایم، اما اینکه آیا به معاهده پالرمو و FATF می پیوندیم یا خیر بحث جدایی است.

وی افزود: پیوستن یا نپیوستن ایران به نگاه و درک ما نسبت به مسائل و منافع ملی بر می گردد.

معاهده FATF و پالرمو در ظاهر خوب هستند، اما در باطن دارای اهرم هایی هستند که به تمام تراکنش های مالی ایران تسلط پیدا می کنند، آن هم در شرایطی که نظام سلطه ترور اقتصادی را در قبال ایران پیش گرفته است.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، گفت: بنابراین در این شرایط ممکن است پیوستن به چنین کنوانسیونی به نفع منافع ملی کشور نباشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرایط تحریم، پیوستن یا نپیوستن به FATF فرقی ندارد

در شرایط تحریم، پیوستن یا نپیوستن به FATF فرقی ندارد