مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 07:452019-10-20اجتماعي

رویداد بین المللی کلیماتون به میزبانی شهرداری تهران برگزار می شود


رویداد بین المللی کلیماتون با مشارکت اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، اول و دوم آبان ماه 1398 برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رویداد بین المللی کلیماتون به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی محیط زیست شهری است که هرساله در بیش از صد شهر دنیا به صورت همزمان برگزار می شود و امسال شهرداری تهران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اول و دوم آبان ماه در ستاد سمن های شهر تهران میزبان این رویداد جهانی خواهد بود.

محوریت این رویداد بین المللی که با مشارکت اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، سازمان مدیریت پسماند و ستاد سمن های شهر تهران برگزار می شود، کاهش تولید پسماند است و بیش از 100 نفر از متخصصین دانشگاهی، سمن های محیط زیستی، دانش آموزان و دانشجویان و کانونهای محیط زیستی در آن شرکت دارند.

این برنامه با حضور مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، متخصصین حوزه پسماند و همچنین آیه حمداوی از شهر شیراز که به عنوان خانم پسماند صفر در کشور شناخته می شود، برگزار می شود و در انتهای مراسم به شرکت کنندگان رویداد بین المللی کلیماتون گواهینامه بین المللی اعطا خواهد شد.

در روز دوم این برنامه کارگاه ایده پردازی و مشاوره توسط مربیان و متخصصین برگزار می شود که ایده های برتر در مسابقه ایده پردازی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد بین المللی کلیماتون به میزبانی شهرداری تهران برگزار می شود

رویداد بین المللی کلیماتون به میزبانی شهرداری تهران برگزار می شود